На які товари надається гарантія?
На всі товари в нашому магазині надається гарантія терміном від 3 до 12 міс (на аксесуари гарантія не поширюється).
Підтвердженням гарантійних зобов'язань є гарантійний талон магазину «CTS», в якому зазначений термін гарантії.
Обов'язково перевірте комплектність та відсутність дефектів товару при його отриманні.


Куди звертатись за гарантійним обслуговуванням?
Гарантійним обслуговуванням займається сервісний центр магазину «CTS». Контакти сервісного центру вказані в гарантійному талоні. Терміни ремонту визначає сервісний центр.
Право на безкоштовне гарантійне обслуговування надає гарантійний талон, у якому зазначено:
 – модель;
 – серійний номер;
 – гарантійний термін;
 – дата продажу товару;
 – печатка магазину «CTS».
Будь ласка, зберігайте гарантійний талон протягом усього терміну дії гарантії.


У яких випадках гарантія не надається?
Сервісний центр може відмовити у гарантійному ремонті, якщо:
 – порушено збереження гарантійних пломб;
 – є механічні чи інші пошкодження, що виникли внаслідок навмисних чи необережних дій покупця чи третіх осіб;
 – було проведено несанкціоноване відкриття, ремонт або змінено внутрішні компоненти товару, змінено конструкцію або схему товару;
 – неправильно заповнений гарантійний талон;
 – серійний номер або IMEI, що знаходиться в пам'яті виробу, змінений, стертий або не може бути встановлений.

Гарантійні зобов'язання не поширюються на такі несправності:
 – природне зношування або вичерпання ресурсу;
 – випадкові пошкодження, заподіяні клієнтом або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого відношення або використання (вплив рідини, запилення, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів тощо);
 – пошкодження, спричинені внаслідок стихійних лих (природних явищ);
 – пошкодження, спричинені аварійним підвищенням чи зниженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі;
 – пошкодження, спричинені дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли внаслідок з'єднання та підключення товару до інших виробів;
 – пошкодження, спричинені використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;
 – пошкодження програмним забезпеченням, яке не входить до комплекту виробу;
 – збереження інформації на жорсткому диску.


Я можу обміняти чи повернути товар?
Так, Ви можете обміняти чи повернути товар протягом 14 днів після покупки. Це право гарантує Вам Закон «Про захист прав споживачів».

Щоб використати цю можливість, будь ласка, переконайтеся, що:
 – товар не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, на лічильнику телефону не більше 5 хвилин розмов, програмне забезпечення не зазнавало змін тощо;
 – товар повністю укомплектований та не порушена цілісність упаковки (заводських плівок на телефоні, заводських упаковок аксесуарів);
 – збережено всі ярлики та заводське маркування.

Обмін або повернення товару здійснюється лише після висновку сервісного центру магазину «CTS» про те, що умови експлуатації не порушені. Повернення коштів здійснюється протягом 7 днів з моменту отримання товару.